חדשות 21.03.2018

המרכז הרפואי איכילוב פותח מרכז מידע, שירות וקיצור תורים לניתוחים

המרכז יעניק שירותי מידע והתמצאות, סיוע במיצוי זכויות על ידי עובדות סוציאליות עוד באשפוז, סיוע בקבלת טופס 17 לניתוח מול הקופות, הסדרי חניה מוזלת לזכאים וקיצור תורים לניתוחים

בית החולים "סוראסקי-איכילוב" (מקור: ויקיפדיה)

המרכז הרפואי ת"א (איכילוב) יחנוך מחר (חמישי) מרכז מידע, שירות וקיצור תורים. המרכז החדש ממוקם בלובי מגדל אריסון, כולל תשע עמדות שירות בנושאים שונים ופתוח משעה שבע בבוקר עד לשעה 11 בלילה מדי יום.

פרופסור רוני גמזו (צילום: יונתו בלום)

פרופ' גמזו. "נאפשר ברוב הניתוחים את התורים הקצרים בישראל ובאיכות הגבוהה ביותר". צילום: יונתו בלום

מרכז השירות החדש מהווה אחרת כתובת לציבור בכל נושא של מידע או סיוע מבלי צורך להתרוצץ מול מספר גופים כשהשירותים שיינתנו לחולים, מבקרים ובני משפחותיהם כוללים:

שירות חדש של סיוע במימוש זכויות הנובעות משינוי מצב בריאותי, עוד בזמן האשפוז כמו (החרפת מצב, מעבר לשיקום, סיוע בקבלת עובד זר, פתרונות סוציאליים ועוד). השירות למיצוי זכויות הינו בשיתוף עם משרד הבריאות ועם המשרד לשוויון חברתי (יחידת סגולה).

כמו כן המרכז יסייע גם במתן השירות לאוכלוסיות ייעודיות באמצעות פרויקטים ממוקדים: פרויקט "מחלקה ראשונה" המסייע למטופלים באבחנות ספציפיות לקבל מענה מדי מהמוסד לביטוח לאומי ותכנית הזה"ב המעניקה טיפול גריאטרי תומך למאושפזים כחלק מהטיפול השגרתי בבית החולים.

המרכז יכלול לראשונה עמדת קיצור תורים לניתוחים לכלל אזרחי מדינת ישראל תוך התחייבות לסיוע במתן תור קצר יותר לניתוח מזה שמוצע למטופל במקום אחר בארץ. במקביל, יסייע המרכז למטופלים בקבלת טופס 17 לניתוח באיכילוב מול קופות החולים.

כמו כן יעניק המרכז מתן שירות ומידע למאושפזים ובני משפחותיהם, מתן חניה מוזלת לזכאים, סיוע בהתמצאות ברחבי המרכז הרפואי באמצעות מערכת ניווט תוך מבנית, הנפקת סיסמה לקבלת תוצאות בדיקות במייל, השאלה מהירה של כסאות גלגלים ועוד.

לדברי פרופ' רוני גמזו, מנהל המרכז הרפואי: "סוגיית השירות וחוויית המטופל ברפואה הציבורית עוברת מהפכה כשהיום מצופה מאתנו להעניק שירות שדומה בסטנדרטים שלו לגופים עסקיים מובילים והנגיש את המידע והשירות לכלל הציבור. אני מתחייב בפני כל אזרח לתור הקצר ביותר לניתוח בארץ ולשם כך הצבנו במרכז עמדה שתעסוק בזה מול כל הגורמים הרלוונטיים. דבר זה יבטיח שיוון בטיפול ומתן אפשרות לטיפול רפואי מצטיין בזמן הקצר ביותר".

נושאים קשורים:  קיצור תורים,  המרכז הרפואי ת"א,  איכילוב,  פרופ' רוני גמזו,  מחקרים
תגובות
 
האחריות הבלעדית לתוכנן של תגובות שיפורסמו על ידי משתמשי האתר, תחול על המפרסם ועליו בלבד. על המגיבים להימנע מלכלול בתגובות תוכן פוגעני או כל תוכן אחר, שיש בו משום פגיעה או הפרת זכויות של גורם כלשהו